niedziela, 23 sierpnia 2015

Back to uni haul 2015 :)

Wakacje powoli się kończą i pierwszy września nadchodzi wielkimi krokami. Na szczęście studenci mają jeszcze ponad miesiąc słodkiego obijania się, o ile nie muszą stoczyć tzw "kampanii wrześniowej". Niestety też zaliczam się do tego grona nieszczęśliwców, co sprawia, że chcąc nie chcąc muszę zacząć myśleć o powrocie na uczelnie o wiele wcześniej niż bym tego chciała. 

Ma to swoje dobre strony bo kto nie uwielbia kupować zeszytów, piórników i innych przyborów które na pewnosię przydadzą w nadchodzącym roku akademickim(albo szkolnym;)? Ja już zaopatrzyłam się w parę rzeczy ale to dopiero początek zakupowych szaleństw!

Oto rzeczy które już mam :)


Dwa urocze zeszyty z dwoma równie uroczymi długopisami w które zaopatrzyłam się w pobliskich papierniczych i w biedronce. Miłość od pierwszego wejrzenia! Jako że mam jeszcze dużo czasu na kupowanie zeszytów nie spieszę się z tym zupełnie i szukam takich oto perełek.


Kolorowe karteczki - niezwykle praktyczne i ładne, potrafią uprzyjemnić zaglądanie do czarno-białych nudnych kserówek ( ktoś ma jeszcze nawyk obklejania całego pokoju właśnie takimi karteczkami przed egzaminami? Mi się wydaje, że czasami wręcz przesadzam, bo aż szafy nie widać).


Cienkopisy to też oczywisty must have. Większość z ludzi jest wzrokowcami dlatego im bardziej rzucające się w oczy, kolorowe, ciekawe notatki tym więcej zostaje nam w głowie. 


 Kolorowe pinezki  na pewno ożywią każdą tablicę korkową. Ja swoją niedawno zakupiłam i jest tak ogromna, że szczerze mówiąc nie wiem co tam poprzypinać. Macie jakieś pomysły? Spinacze też są potrzebne zwłaszcza, jeśli tak jak ja swoje notatki czasami piszecie na luźnych kartkach.



7 komentarzy:

  1. Nie trzymaj pinezek na podłodze. NIGDY. :o Pokaż pudełeczka na pinezki :D I mam takie same karteczki, sialalalaa. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem! Posprzątałam je, więc się na nie na pewno nie nadzieje :D Karteczki przecudne <3

      Usuń
  2. super blog!
    obserwacja za obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne rzeczy! ja jeszcze nie byłam na szkolnych zakupach :/ mam jedynie ksiązki
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ta lepsza część zakupów jeszcze przed Tobą :) Powodzenia :D

      Usuń
  4. Bardzo kolorowe zakupy ;) te zeszyty są świetne!

    http://i-dont--think-so.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń